Meni Zapri

Segmentacija glede na vedenje uporabnikov (Behavioral Segmentation) – Kako uporabiti pretekle interakcije za bolj relevantna sporočila?

Segmentacija v email marketingu je ključnega pomena za ustvarjanje bolj osebnih in učinkovitih sporočil. Med različnimi vrstami segmentacij je vedenjska segmentacija (behavioral segmentation) ena izmed najmočnejših tehnik, saj omogoča, da prilagodite svoje sporočilo glede na to, kako so uporabniki pretekli interakciji z vašimi vsebinami ali izdelki.

V tem članku bomo raziskali, kako lahko uporabite pretekle interakcije za ustvarjanje bolj relevantnih sporočil, ki povečajo angažma in konverzije.

 

Kaj je vedenjska segmentacija?

Vedenjska segmentacija temelji na analiziranju interakcij uporabnikov z vašimi vsebinami, izdelki ali storitvami. To pomeni, da ne segmentirate le po demografskih podatkih, temveč upoštevate, kaj so uporabniki že počeli na vaši spletni strani, katere izdelke so si ogledovali, koliko časa so preživeli na določeni strani, katere e-poštne kampanje so odprli ali kliknili in podobno.

S temi podatki lahko natančno ustvarite ciljno usmerjena sporočila, ki povečajo možnosti za uspešno konverzijo.

 

Kako uporabiti vedenjsko segmentacijo v email marketingu?

 

  1. Sledenje dejavnostim na spletnem mestu

Z uporabo naprednih analitičnih orodij (npr. Google Analytics ali specializiranih orodij za email marketing) lahko spremljate dejavnosti uporabnikov na vaši spletni strani. Na primer, če je uporabnik obiskal določeno kategorijo izdelkov, lahko temu sledite in pošljete e-poštno sporočilo s sorodnimi izdelki ali popustom na izdelek, ki ga je ogledal. S tem ustvarite zelo personalizirano izkušnjo.

 

  1. Segmentacija po nakupih

Vedenjska segmentacija je še posebej uporabna za spletne trgovine. Na podlagi preteklih nakupov lahko ustvarite e-poštne kampanje, ki uporabnikom ponujajo sorodne izdelke ali natančno tisto, kar so si ogledali, vendar niso kupili. To je pogosto znano kot “upsell” ali “cross-sell” strategija, kjer uporabnikom ponujate izdelke, ki so povezani s tistimi, ki so jih že kupili.

 

  1. Spremljanje interakcij z vsebinami

Če imate blog ali druge vsebine, kot so videoposnetki ali vodiči, lahko uporabite vedenjsko segmentacijo, da spremljate, katere vsebine so uporabniki prebrali ali si ogledali. Na podlagi tega lahko ustvarite prilagojene e-poštne kampanje, ki jih vodijo k podobnim vsebinam ali dodatnim informacijam, ki bi jih utegnile zanimati.

Na primer, če je uporabnik prebral članek o zdravju kože, mu lahko pošljete e-poštno sporočilo z izdelki za nego kože ali še podrobnejšimi nasveti.

 

  1. Aktivnost v preteklih kampanjah

Eden najpogostejših načinov za vedenjsko segmentacijo je uporaba preteklih interakcij z e-poštnimi kampanjami. Če so uporabniki odprli vaše sporočilo, kliknili na povezave ali izvedli dejanja (npr. prijavo na dogodek ali nakup), lahko prilagodite prihodnja sporočila glede na njihovo angažiranost. Uporabite lahko različne segmentirane skupine, kot so aktivni uporabniki, uporabniki, ki niso kliknili na povezave, in tisti, ki so se odjavili.

 

  1. Reaktivacija neaktivnih uporabnikov

Če uporabniki ne odpirajo vaših sporočil ali ne izvajajo dejanj na vaši spletni strani, je čas, da začnete s strategijo za reaktivacijo. Pošljite sporočila, ki so specifična za njihov pretekli interes, in ponudite spodbudne vsebine, kot so ekskluzivni popusti ali posebni dogodki, da jih pripeljete nazaj. Ta pristop pomaga povečati odprtost in odzivnost na vaše sporočilo.

 

Zaključek

Uporaba vedenjske segmentacije v email marketingu vam omogoča, da ustvarite bolj ciljno usmerjena in relevantna sporočila, ki bodo uporabnikom ponudila vrednost v trenutkih, ko jo najbolj potrebujejo. S tem boste povečali angažma in verjetnost konverzije. Ključ do uspeha je natančno spremljanje vedenja uporabnikov in prilagajanje sporočil, ki jih bodo najbolj zanimala.

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

EmailSender.si
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.