Meni Zapri

Kako učinkovito predstaviti popuste in akcije brez da postaneš vsiljiv

Psihologija prodajnih sporočil in postavljanje CTA-jev v komercialnih e-mailih

V poplavi oglasov in komercialnih sporočil, ki vsakodnevno preplavijo naše e-poštne predale, uporabniki hitro razvijejo “filter za ignoriranje.” Ravno zato je ključno, da promocijska e-pošta ne izpade vsiljiva, temveč relevantna, subtilna in psihološko premišljena.

 

Nekaj nasvetov:

1. Ustvari občutek vrednosti, ne nuje

Namesto da izpostaviš “ZADNJA PRILOŽNOST!” ali “NE ZAMUDI!”, raje poudari, kaj uporabnik pridobi. Primer:

✔️ “Izkoristi 20 % popust na izdelke, ki jih že imaš na seznamu želja.”
Ljudje raje sprejemajo bonuse kot se odzivajo na pritisk.

 

2. Pravilno umeščen CTA (Call-To-Action)

CTA naj bo viden, a ne agresiven. Uporabi besede, ki vabijo k dejanju, ne ukazujejo. Na primer:
🔘 “Poglej svojo ekskluzivno ponudbo” deluje bolj prijazno kot “KUPI ZDAJ”.

 

CTA naj bo tudi vizualno usklajen z dizajnom e-pošte in pozicioniran tam, kjer bralec naravno konča z branjem odstavka ali sekcije.

 

3. Uporabi psihološke sprožilce

Družbeni dokaz: “Najbolj priljubljena izbira tega meseca.”

Ekskluzivnost: “Ponudba samo za naročnike newsletterja.”

Omejen čas: A ne z agresivnim odštevalnikom, temveč z nevsiljivim opomnikom: “Na voljo do nedelje.”

 

4. Bodi pošten in oseben

Bralci prepoznajo manipulacijo. Piši kot človek človeku – uporabi ime prejemnika, omeni njihov pretekli nakup ali zanimanje. To naredi tudi CTA bolj naraven.

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

EmailSender.si
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.