Bounce rate, v slovenščini stopnja odbitja, je eden ključnih kazalnikov uspešnosti v email marketingu. Označuje odstotek e-poštnih sporočil, ki niso bila dostavljena v prejemnikov e-poštni…
Če pošiljaš e-maile v imenu svoje domene (npr. ime@moja-domena.si), potem obstaja velika verjetnost, da tvoji e-maili kdaj pristanejo v spam mapi. Morda celo sploh ne…
Če ste kdaj poslali e-pošto (in ste jo), ste uporabljali SMTP – to je kratica za Simple Mail Transfer Protocol oziroma preprost protokol za prenos…
Križna promocija, recikliranje vsebin, in CTA-ji, ki vodijo med platformami Družbena omrežja in e-mail marketing pogosto delujeta kot ločeni svetovi, a ko ju povežemo, ustvarimo…
Psihologija prodajnih sporočil in postavljanje CTA-jev v komercialnih e-mailih V poplavi oglasov in komercialnih sporočil, ki vsakodnevno preplavijo naše e-poštne predale, uporabniki hitro razvijejo “filter…
Email marketing je eno najbolj učinkovitih orodij za neposredno komunikacijo s strankami, vendar ga ni potrebno obravnavati kot samostojen kanal. Da bi izkoristili vse prednosti…
Segmentacija v email marketingu je ključnega pomena za ustvarjanje bolj osebnih in učinkovitih sporočil. Med različnimi vrstami segmentacij je vedenjska segmentacija (behavioral segmentation) ena izmed…
Več naročnikov pomeni več potencialnih strank, a povečanje seznama ne pomeni samo “nabiranja e-mailov” — gre za gradnjo odnosa z ljudmi, ki si res želijo…
V e-poštnem marketingu ni pomembno samo, kaj pošlješ, ampak tudi, kaj se zgodi po kliku. In prav zato so preusmeritve oziroma tracking linki izjemno pomembni.…
Pošiljanje e-mailov je enostavno. Težji del? Razumevanje, ali ti res prinašajo rezultate. Merjenje učinkovitosti e-mail kampanje ti pokaže, kaj deluje, kaj ne in kaj lahko…