V poplavi digitalnih vsebin danes večina obiskovalcev ne bo kar tako oddala svojega e-naslova. Ljudje so previdni – vedo, da bo njihov e-poštni naslov pomenil…
Čeprav se pogosto osredotočamo na klike, prodaje in dizajn, je v e-mail marketingu ena stvar res nujna, še preden karkoli drugega začneš pošiljati: spoštovanje zakonodaje.…
V svetu digitalnega marketinga so personalizirane izkušnje ključ do uspeha – in tu nastopi pogojni sprožilec, ali po angleško trigger-based email. Gre za avtomatsko poslano…
“Samo še danes!” “Ponudba poteče opolnoči!” “Zadnja priložnost za 50 % popust!” Zagotovo si že kdaj prejel_a takšno e-pošto. Gre za t. i. zadnji opomnik…
Drip kampanja je vrsta avtomatizirane marketinške kampanje, ki uporabnikom pošilja vnaprej pripravljena sporočila (najpogosteje e-pošto) v določenih časovnih presledkih ali glede na njihovo vedenje. Ime…
Pristajalna stran ali landing page je spletna stran, kamor obiskovalec “pristane” po kliku na oglas, povezavo v e-pošti, objavo na družbenih omrežjih ali kateri koli…
V poplavi promocijskih e-sporočil pogosto pozabimo na tiste, ki so za uporabniško izkušnjo ključnega pomena – transakcijske e-pošte. Čeprav njihov primarni namen ni prodaja, pa…
V vsakem e-mail seznamu pride trenutek, ko se določen delež naročnikov preprosto preneha odzivati. Ne odpirajo več e-pošt, ne klikajo povezav, včasih sploh ne vedo,…
Ustvarili ste popolno e-pošto. Vizualno dovršeno, vsebinsko močno, z odličnim pozivom k dejanju. A če ta e-pošta nikoli ne pride do uporabnika, je ves trud…
Ste že kdaj prejeli e-pošto, kjer je bilo zapisano vaše ime ali so vam bili predlagani izdelki, ki ste jih pred kratkim gledali? To ni…