Meni Zapri

Čas pošiljanja (Send Time Optimization): Kdaj poslati e-pošto za najboljši odziv?

Ni vseeno, kdaj pošljete e-pošto. Čeprav je vsebina ključna, lahko napačen čas pošiljanja povzroči, da odlična kampanja ostane neopažena. Ravno zato je optimizacija časa pošiljanja pomemben del vsake e-mail strategije.

 

Kaj pomeni optimizacija časa pošiljanja?

Gre za postopek, kjer analizirate, kdaj so vaši naročniki najbolj odzivni, in nato pošiljate e-pošto ob tistih urah in dnevih, ko je verjetnost odprtja največja. Cilj? Doseči čim več odpiranj, klikov in konverzij.

 

Zakaj je čas tako pomemben?

  • E-poštni predal je nasičen. Če pošljete e-pošto ob napačnem času, je verjetno ne bodo niti opazili.

  • Ljudje preverjajo e-pošto ob različnih urah – nekateri zjutraj ob kavi, drugi popoldne, tretji zvečer na kavču.

  • Tudi psihološko smo v različnih delih dneva bolj ali manj dovzetni za določene vsebine – zjutraj bolj za informativne, popoldne za prodajne, zvečer za zabavne.

     

Kako ugotoviti optimalen čas?

  1. Testiranje in analiza – Pošiljajte kampanje ob različnih urah in spremljajte statistiko.

  2. Segmentacija glede na vedenje – Uporabniki, ki običajno klikajo zjutraj, naj prejmejo e-pošto ob 7h, tisti, ki odpirajo zvečer, pa ob 20h.

  3. Uporaba umetne inteligence in avtomatizacije – Nekatere platforme omogočajo samodejno pošiljanje ob času, ki je za vsakega uporabnika optimalen.

  4. Upoštevanje konteksta – Za kampanje, vezane na posebne dogodke (razprodaje, prazniki), je pomembno tudi, kdaj ljudje običajno nakupujejo.

     

Primeri:

  • B2B (business to business) kampanje pogosto najbolje delujejo torek–četrtek med 9h in 11h.

  • B2C (business to customer) kampanje imajo več uspeha zvečer ali med vikendom, ko imajo ljudje več prostega časa.

     

🧠 Namig: Če je cilj prodaja, testirajte pošiljanje tik pred koncem delovnega dne ali med vikendom, ko imajo ljudje čas za spletni nakup.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

EmailSender.si
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.