V svetu digitalnega trženja velja eno zlato pravilo: bolje manj, pa kakovostno. In prav zato je dvojna prijava eden najbolj cenjenih pristopov pri zbiranju e-naslovov. Ne gre le za tehničen postopek – gre za zaupanje, transparentnost in skladnost z zakonodajo.
Kaj je dvojna prijava?
Gre za postopek, kjer se uporabnik najprej prijavi preko obrazca, nato pa mora svojo prijavo potrditi še prek povezave, ki jo prejme v potrditveni e-pošti. Šele po tem koraku postane uradno del vašega e-poštnega seznama.
Zakaj uporabiti dvojno prijavo?
-
Skladnost z GDPR – dokaz, da se je uporabnik prostovoljno in jasno prijavil.
-
Manj napak – zmanjšuje število napačno vpisanih ali lažnih e-naslovov.
-
Kakovostnejši naročniki – če nekdo potrdi prijavo, je verjetno resnično zainteresiran za vsebino.
-
Nižja stopnja odboja – manj verjetno je, da bodo vaša sporočila pristala v “spam” mapi.
-
Višja angažiranost – naročniki so bolj vključeni, kar pomeni boljše rezultate kampanj.
Kako naj izgleda postopek dvojne prijave?
-
Obrazec za prijavo – preprost, a privlačen. Jasno povejte, kaj bodo prejemniki dobili (npr. “Pridruži se in prejmi ekskluzivne popuste”).
-
Potrditvena e-pošta – naj vsebuje jasen poziv: “Potrdi svojo prijavo s klikom na spodnji gumb.”
-
Potrditvena stran – zahvalite se in obvestite, kaj lahko pričakujejo v prihodnje.
Bonus ideja: V potrditveni e-pošti lahko ponudite tudi darilo (npr. popust ali brezplačen e-priročnik), s čimer povečate motivacijo za potrditev.
Dvojna prijava ni ovira – je kakovostni filter, ki izboljša vse nadaljnje komunikacije.