Meni Zapri

Pristajalna stran: skrivno orožje uspešnih spletnih podjetnikov

Pristajalna stran ali landing page je spletna stran, kamor obiskovalec “pristane” po kliku na oglas, povezavo v e-pošti, objavo na družbenih omrežjih ali kateri koli drugi digitalni kanal. Glavni cilj pristajalne strani je konverzija – to pomeni, da obiskovalec opravi določeno dejanje, kot je nakup, izpolnitev obrazca, prijava na e-novice ali prenos e-knjige.


Kaj razlikuje dobro pristajalno stran?

Za razliko od klasičnih spletnih strani, ki ponujajo veliko informacij in povezav, mora biti dobra pristajalna stran fokusirana, enostavna in ciljno usmerjena. Ima en jasen poziv k dejanju (Call to Action – CTA), kot npr. »Prenesi zdaj«, »Prijavi se«, ali »Začni brezplačno preizkusno obdobje«.


Elementi učinkovite pristajalne strani:

  • Privlačen naslov: jasno pove, kaj obiskovalec dobi.

  • Podnaslov ali krajši opis: doda vrednost ali pojasni ponudbo.

  • Vizualni elementi: slike, video ali grafika, ki podpira vsebino.

  • Poziv k dejanju (CTA): gumb ali obrazec, ki izstopa in je viden.

  • Družbeni dokaz (social proof): ocene, mnenja uporabnikov ali logotipi podjetij.

  • Jasnost in preprostost: brez nepotrebnih povezav ali motečih elementov.


Zakaj je pomembna?

Dobra pristajalna stran lahko drastično poveča konverzijsko stopnjo tvojih oglasov in kampanj. Namesto da bi obiskovalci izgubljali pozornost na splošni spletni strani, jih osredotočiš na eno ključno dejanje. Poleg tega lahko meriš uspešnost (npr. koliko ljudi je kliknilo, izpolnilo obrazec, itd.) in sproti optimiziraš učinkovitost.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

EmailSender.si
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.